Düğün Mekanları ve Organizasyon Fikirleri

Düğün organizyonlarının kolay bir iş olduğunu düşünmek yanlış olabileceği gibi sıradan bir çiftin düğün organize edebileceğini düşünmek bi o kadar yanlış olur.

Kalabalık insanları bir araya sorunsuz bir şekilde toplamak, oturma düzenlerini sağlamak, yemek yada kokteyl menülerini hazırlamak, ikramları dağıtmak, eğlendirmek, uğurlamak, memun etmek, o kadar da kolay bir iş olmadğını sizlere söylemek istiyorum.

 

blank

 

Bir düğün planlamak ve evlenecek olan çiftleri her konuda memnun etmek onların en güzel günlerinde beklenmedik süprizler yaşatmamak ancak profesyonel olarak kurgulanmış ve hazırlanmış bir ekip tarafından organize edilmesi sonucu gerçekleşir. 

Gözden kaçmış en ufak bir detay hem organizasyonun aksamasına hemde gecenin kötü gitmesine neden olabilir. Eğlence geceleri çiftlerin çok hassas olabileceklerini düşündüğümüzde bu işin ne kadar önemli olduğunu da anlamış oluyoruz.

bu yüzden çiftlerin bu geceyi sorunsuz olarak atlatmaları için bütün planı düğün öncesi gözden geçirmeleri gerekmektedir. ve organizasyon etkinliklerine göre bir mekanda düğün yapmalıdırlar

 

blank

 

Düğün Mekanlarına Uygun Organizasyonlar

Evlenecek çiftler yapacakları organizasyona karar verdikleri zaman bu organizasyonu nasıl bir mekanda yapacaklarını da iyice düşünmelidirler. 

Uygun mekan bulduğunuz zaman bu mekan için  tema oluşturun. Organizasyon yaparken mekanın yeri ve davetlilerinizin katılım durumunu da dikkate almanızı tavsiye ederiz.

Yemekli bir düğün organizasyonu düşünüyorsunuz ve davetlilerinizin bulunduğu muhitten çok uzaklarda bir mekan ile anlaştınız. burda yapacağınız organizasyon da aksamalar olabilir. bunun için muhakkak ulaşım sorununu çözünüz

Yemek saati olarak 19.00 yazdığınız zaman misafirleriniz yetişemeyebilirler ve yemek vermenizin bir anlamı kalmaz.

Yemek saati olarak 20.30 yazarsanız yemeğin bitmesi 22.00 bulacak ve eğlence için pek vakit kalmayacaktır.

etkinliğiniz için karar verdikten bunun için uygun bir mekan seçmeniz ve seçmiş olduğunuz mekanı da organizasyonunuza uygun olarak seçmeniz gerekmektedir. Siz yapacağınız düğünün sıradışı olmasını istiyor düğün için oluşturacağınız organizasyonda farklılıklar yapmak istiyorsunuz

 

blank

 

Organizasyon İçin Fikir Alışverişleri

Düğün Düğünüzü organize ederken sıradışı kişisel ufak tefek dokunuşlarda daha özel hale getirebilirsiniz. organizasyon firmaları prensip olarak işlerini en iyi şekilde yapacaklarından emin olmamıza rağmen bizler her zaman işimizi şansa bırakmamak isteriz. ve kendi hayellerimizi süsleyecek bir etkinlik için kendimizden birşeyler de katmak isteyebiliriz.

Unutmamak gerekir ki en iyi oganizasyon firması bile sizlerin hayalenizden geçenleri tam olarak organizasyonunuza yansıtamayabilir. böyle durumlar için her zaman organizasyon firma yetkilisi ile bütün hayellerimizi paylaşmak ve onun bizim için yapması gerekenleri tam olarak bilmesi gerekmektedir.

Sizlerin kendi fikirlerinizi söylemenizi gerekiyorsa organizasyon yetkililerini yönlendirmeniz gerekebilir. bulmuş olduğunuz fikri organizasyon şekline dönüştürebilir yada yapılacak olan organizasyona ufak tefek dokunuşlar ekleyerek size özgü orjinal çalışmalar ortaya çıkarabilirsiniz.

Davetlilerinize sıradışı görünmek ve onlara unutamayacakları bir gün armağan etmek istiyorsanız sizlere küçük tedaylarda saklı farklı öneriler.

 

blank

 

İşinize Yarayacak Sıradışı İlginç Fikirler

1-Yakın arkadaşlarınızın sizinle birlikte çekilmiş düğün fotoğraflarını toplayıp onları düğün salonun girişinde bir pano yaparak yapıştırabilirsiniz.

2-Davetlilerinizin oturacakları masalara sıradan numaralar seçmek yerine sizin için önemli olan numaraları tercih edebilirsiniz

3-Davetliler için yemek yada kokteyl menüsü hazırlarken kendi kültürünüzü yansıtacak yörenizin yemeklerini tercih edebilirsiniz.

4- Çiçek veya kelebek gibi inik objelere takıntılı iseniz Gelin buketinize sevdiğiniz bir figürde broş takabilirsiniz

5- Düğün töreninize katılmayan yakın arkadaşlarınızın isimlerini not ederek onların isimlerini anons ettirip sahneye dans için çağırtın onlar ortam da bulunmadıkları için yapmış olduğunuz bu jest düğünden sonra ilk konuşulanlar arasında yerini alacaktır.

6- Misafirlerinizin düğün yada geceniz için eğlenceli notlar yazmaları için Masalara fosforlu kalem ve not kagıdı bırakabilirsiniz. ve daha sonra bu notları hatıra olarak evinizin bir köşesinde saklayabilirsiniz

7-Düğün saatinin öncesinde damat ile birlikte sevdiğiniz veya sizin için çok değerli bir anınız var ise onu paylaşarak davetliler ile aranızda sıcak bir diyalog oluşturabilirsiniz.

8-Düğün pastasına farklı bir tasarım yada sizin için önemli bir tema var ise bunu pasta üzerinde uygulatabilirsiniz

blank

 

9-Eğer farklı olmak istiyorsanız masalarınızı sıradışı bir örtü ile kapatın ve yerlere davetlilerin isimlerini yazdırarak onlara değişik süprizler yapabilirsiniz

10- Konuklarınızın isimlerini masalara yazarken altlarına ufak notlar düşenerek onlara minik bir jest yapabilirsiniz.

11-Sizin için özel bir mühür yaptırın ve organizasyonda ki herşeyin üzerine mühür basın örneğin peçeteler üzerine yada nikah şekerleri etiketleri üzerine yada davetiye zarflarına mühür basabilirsiniz

12-Konuklarınızın masalarına önceden hazırlatmış olduğunuz bulmaca kagıtları bırakın ve ve cevapları da sizinle ilgili olsun böylece hem eğlendirir hemde konuklarınızın sıkılmalarını önlersiniz

13-Düğün pastasını simlerle parlatın yada masa süslemelerini simlerle parlatın ve sizin için özel düğün temanıza uygun çiçekler ile masaları süsleyin

14-Konuklarınız için ufak saksılarda şık çiçekler hazırlatın ve onların istediklerini seçmeleri için ufak notlar yazın

15-Düğün salonuna girişiniz sırasında konfeti kutularınının içerisine eğlenceli notlar yazın ve geçiş sırasında davetlilerinizin notları okumasını sağlayın.

16-Düğün masalarını numaralandırmak istiyorsunuzsanız. masaların üzerine ufak ufak iplerle balonlar bağlayarak masa numaralarını balonların üzerine keçeli bir kalem ile yazabilirsiniz.

17- Davetlilere unutulmaz anlar yaşatmak istyiorsunuz ? size çok güzel bir fikir Düğünüzü maskeli baloya çevirerek misafirlerinize unutamayacakları bir gece yaşatabilirsiniz. Masalarda süslü maskeler, takma bıyıklar, komik şapkalar, gibi parti setleri

18- Düğününüzde konuklarınız için çooook şeker standı tasarlatın. ve misafirlerin şekerleri koymaları için hazırlattığınız kese kagıtları masalara dağıtın. bu arada kese kagıtlar üzerine sizin için özel hazırlanmış mühürle basmayı unutmayın

 

blank

 

19- Düğün için hazırlattığınız favori şarkılarınızı bir cd haline getirin kapak için de özel çekilmiş bir fotoğrafınızı tasarlatın ve konuk sayınız kadar çoğaltıp konuklarınıza armağan olarak dağıtın. bu çok güzel bir jest olacaktır

20- Özel tasarlanmış komik ve karikatürlü çerçeveler yaptırarak salonun bir köşesine onları montajlatın ve misafirleriniz onlarla birlikte fotoğraf çektirecekler ve sizin tarafınızdan bir hatıra olarak saklayacaklar.

21 Sıradışı birşeyler yapmak istiyorsanız lolipoplardan buketler hazırlayıp her masaya bırakınınız. saplarına kurdale bağlamayı unutmayınız isterseniz kurdalelere de ufak etiketler ile isimlerinizi yazabilirsiniz

22- Düğün salonuna girerken elinize sıradan sade bir buket almak istemiyorsanız, kolunuza taze organik çiçeklerle dolu bir sepet takarak salona giriş yapın

23- Yemekli bir düğün yapıyorsunuz ve yemek listesinin sıradan olmasını istemiyorsanız yemek listesine özel notlar kullanın Enfes Yaprak Sarması, Kabuklu Patatesi Püresi gibi notlarla farklı bir hava katabilirsiniz

24- Sizin yada eşinizin sesinin güzel olduğunu çok söyleyenler oldu ise konuklarınıza güzel bir süpriz yapabilirsiniz. Eşiniz ile birlikte yada yalnız başınıza sahneye çıkın ve mikrofunu alın elinize en sevdiğiniz şarkıyı söyleyin. gecenin en güzel süprizi bu olacağından emin olabilirsiniz

25- Düğün salonunun girişine uygun bir yere davetlilerinizin yazabileceği bir defter hazırlayın ve yanına da minik zarflar koyun. sevdikleriniz onlardan özel notlar almak istediğinize anlayacak ve sizin için düşüncelerini yazacaklardır.