Düğün Mekanları ve Organizasyon Fikirleri
Düğün organizyonlarının kolay bir iş olduğunu düşünmek yanlış olabileceği gibi sıradan bir çiftin düğün organize edebileceğini düşünmek bi o kadar yanlış olur.
Kalabalık insanları bir araya sorunsuz bir şekilde toplamak, oturma düzenlerini sağlamak, yemek yada kokteyl menülerini hazırlamak, ikramları dağıtmak, eğlendirmek, uğurlamak, memun etmek, o kadar da kolay bir iş olmadğını sizlere söylemek istiyorum.
Bir düğün planlamak ve evlenecek olan çiftleri her konuda memnun etmek onların en güzel günlerinde beklenmedik süprizler yaşatmamak ancak profesyonel olarak kurgulanmış ve hazırlanmış bir ekip tarafından organize edilmesi sonucu gerçekleşir.
Gözden kaçmış en ufak bir detay hem organizasyonun aksamasına hemde gecenin kötü gitmesine neden olabilir. Eğlence geceleri çiftlerin çok hassas olabileceklerini düşündüğümüzde bu işin ne kadar önemli olduğunu da anlamış oluyoruz.
bu yüzden çiftlerin bu geceyi sorunsuz olarak atlatmaları için bütün planı düğün öncesi gözden geçirmeleri gerekmektedir. ve organizasyon etkinliklerine göre bir mekanda düğün yapmalıdırlar
Düğün Mekanlarına Uygun Organizasyonlar
Evlenecek çiftler yapacakları organizasyona karar verdikleri zaman bu organizasyonu nasıl bir mekanda yapacaklarını da iyice düşünmelidirler.
Uygun mekan bulduğunuz zaman bu mekan için tema oluşturun. Organizasyon yaparken mekanın yeri ve davetlilerinizin katılım durumunu da dikkate almanızı tavsiye ederiz.
Yemekli bir düğün organizasyonu düşünüyorsunuz ve davetlilerinizin bulunduğu muhitten çok uzaklarda bir mekan ile anlaştınız. burda yapacağınız organizasyon da aksamalar olabilir. bunun için muhakkak ulaşım sorununu çözünüz
Yemek saati olarak 19.00 yazdığınız zaman misafirleriniz yetişemeyebilirler ve yemek vermenizin bir anlamı kalmaz.
Yemek saati olarak 20.30 yazarsanız yemeğin bitmesi 22.00 bulacak ve eğlence için pek vakit kalmayacaktır.
etkinliğiniz için karar verdikten bunun için uygun bir mekan seçmeniz ve seçmiş olduğunuz mekanı da organizasyonunuza uygun olarak seçmeniz gerekmektedir. Siz yapacağınız düğünün sıradışı olmasını istiyor düğün için oluşturacağınız organizasyonda farklılıklar yapmak istiyorsunuz
Organizasyon İçin Fikir Alışverişleri
Düğün Düğünüzü organize ederken sıradışı kişisel ufak tefek dokunuşlarda daha özel hale getirebilirsiniz. organizasyon firmaları prensip olarak işlerini en iyi şekilde yapacaklarından emin olmamıza rağmen bizler her zaman işimizi şansa bırakmamak isteriz. ve kendi hayellerimizi süsleyecek bir etkinlik için kendimizden birşeyler de katmak isteyebiliriz.
Unutmamak gerekir ki en iyi oganizasyon firması bile sizlerin hayalenizden geçenleri tam olarak organizasyonunuza yansıtamayabilir. böyle durumlar için her zaman organizasyon firma yetkilisi ile bütün hayellerimizi paylaşmak ve onun bizim için yapması gerekenleri tam olarak bilmesi gerekmektedir.
Sizlerin kendi fikirlerinizi söylemenizi gerekiyorsa organizasyon yetkililerini yönlendirmeniz gerekebilir. bulmuş olduğunuz fikri organizasyon şekline dönüştürebilir yada yapılacak olan organizasyona ufak tefek dokunuşlar ekleyerek size özgü orjinal çalışmalar ortaya çıkarabilirsiniz.
Davetlilerinize sıradışı görünmek ve onlara unutamayacakları bir gün armağan etmek istiyorsanız sizlere küçük tedaylarda saklı farklı öneriler.
İşinize Yarayacak Sıradışı İlginç Fikirler
1-Yakın arkadaşlarınızın sizinle birlikte çekilmiş düğün fotoğraflarını toplayıp onları düğün salonun girişinde bir pano yaparak yapıştırabilirsiniz.
2-Davetlilerinizin oturacakları masalara sıradan numaralar seçmek yerine sizin için önemli olan numaraları tercih edebilirsiniz
3-Davetliler için yemek yada kokteyl menüsü hazırlarken kendi kültürünüzü yansıtacak yörenizin yemeklerini tercih edebilirsiniz.
4- Çiçek veya kelebek gibi inik objelere takıntılı iseniz Gelin buketinize sevdiğiniz bir figürde broş takabilirsiniz
5- Düğün töreninize katılmayan yakın arkadaşlarınızın isimlerini not ederek onların isimlerini anons ettirip sahneye dans için çağırtın onlar ortam da bulunmadıkları için yapmış olduğunuz bu jest düğünden sonra ilk konuşulanlar arasında yerini alacaktır.
6- Misafirlerinizin düğün yada geceniz için eğlenceli notlar yazmaları için Masalara fosforlu kalem ve not kagıdı bırakabilirsiniz. ve daha sonra bu notları hatıra olarak evinizin bir köşesinde saklayabilirsiniz
7-Düğün saatinin öncesinde damat ile birlikte sevdiğiniz veya sizin için çok değerli bir anınız var ise onu paylaşarak davetliler ile aranızda sıcak bir diyalog oluşturabilirsiniz.
8-Düğün pastasına farklı bir tasarım yada sizin için önemli bir tema var ise bunu pasta üzerinde uygulatabilirsiniz
9-Eğer farklı olmak istiyorsanız masalarınızı sıradışı bir örtü ile kapatın ve yerlere davetlilerin isimlerini yazdırarak onlara değişik süprizler yapabilirsiniz
10- Konuklarınızın isimlerini masalara yazarken altlarına ufak notlar düşenerek onlara minik bir jest yapabilirsiniz.
11-Sizin için özel bir mühür yaptırın ve organizasyonda ki herşeyin üzerine mühür basın örneğin peçeteler üzerine yada nikah şekerleri etiketleri üzerine yada davetiye zarflarına mühür basabilirsiniz
12-Konuklarınızın masalarına önceden hazırlatmış olduğunuz bulmaca kagıtları bırakın ve ve cevapları da sizinle ilgili olsun böylece hem eğlendirir hemde konuklarınızın sıkılmalarını önlersiniz
13-Düğün pastasını simlerle parlatın yada masa süslemelerini simlerle parlatın ve sizin için özel düğün temanıza uygun çiçekler ile masaları süsleyin
14-Konuklarınız için ufak saksılarda şık çiçekler hazırlatın ve onların istediklerini seçmeleri için ufak notlar yazın
15-Düğün salonuna girişiniz sırasında konfeti kutularınının içerisine eğlenceli notlar yazın ve geçiş sırasında davetlilerinizin notları okumasını sağlayın.
16-Düğün masalarını numaralandırmak istiyorsunuzsanız. masaların üzerine ufak ufak iplerle balonlar bağlayarak masa numaralarını balonların üzerine keçeli bir kalem ile yazabilirsiniz.
17- Davetlilere unutulmaz anlar yaşatmak istyiorsunuz ? size çok güzel bir fikir Düğünüzü maskeli baloya çevirerek misafirlerinize unutamayacakları bir gece yaşatabilirsiniz. Masalarda süslü maskeler, takma bıyıklar, komik şapkalar, gibi parti setleri
18- Düğününüzde konuklarınız için çooook şeker standı tasarlatın. ve misafirlerin şekerleri koymaları için hazırlattığınız kese kagıtları masalara dağıtın. bu arada kese kagıtlar üzerine sizin için özel hazırlanmış mühürle basmayı unutmayın